Dołącz do nas!

W związku z zaistniałymi potrzebami kadrowymi, informujemy o rekrutacji na stanowisko:

Pracownik biurowy - Asystent Działu Zakupów

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne uczestnictwo w procesie wdrażania produktu,
  • kompletowanie dokumentacji produktowej i technicznej,
  • koordynowanie prac nad tworzeniem kart technicznych, gwarancyjnych, katalogowych oraz pozostałych elementów każdego produktu,
  • udział w procesie tworzenia oferty cenowej,
  • wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach Działu Zakupów,
  • bezpośrednia współpraca z działem sprzedaży.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe),
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
  • mile widziane posiadanie wiedzy z zakresu oświetlenia LED
  • doskonała znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • komunikatywność oraz zdolności organizacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie oraz umiejętność analitycznego myślenia.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze
  • pakiet szkoleń

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Pracownik biurowy – Asystent Działu Zakupów”

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

W związku z zaistniałymi potrzebami kadrowymi, informujemy o rekrutacji na stanowisko:

Specjalista ds. eksportu/handlu zagranicznego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z klientami
  • aktywne poszukiwanie klientów (internet, mail, telefon)
  • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
  • bieżąca obsługa zamówień
  • stała komunikacja z klientem na każdym etapie procesu
  • współpraca z działami Zakupów, Handlowym oraz Logistyki
  • dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie
    (mile widziane kierunki o profilu elektro-technicznym)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
    (poziom C1)
  • znajomość drugiego języka obcego (j.rosyjski, j.francuski, j.włoski, j.hiszpański)
  • umiejętność planowania i organizowania dnia pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • znajomość pakietu MS Office,
  • skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
  • prawo jazdy kat.B
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • znajomość branży oświetlenia LED będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane doświadczenie w branży oświetleniowej

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • umowę o pracę na pełny etat
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Specjalista ds. eksportu/handlu zagranicznego”

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Grafik komputerowy
Miejsce pracy: Skawina

W związku z zaistniałymi potrzebami kadrowymi, informujemy o rekrutacji na stanowisko:

Grafik komputerowy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • administrowanie strony firmowej www;
  • przygotowywanie projektów graficznych opakowań nowych produktów;
  • przygotowywanie grafik wektorowych wybranych produktów;
  • przygotowywanie grafik dla potrzeb Internetu (bannery, mailingi, itp.);
  • tworzenie nowych grafik lub ich modyfikacja;
  • przygotowywanie mockupów i wizualizacji zleconych grafik;
  • wykonywanie fotografii produktowej;
  • projektowanie i przygotowywanie materiałów do druku (ulotki, foldery, plakaty, itp.);
  • sporządzanie projektów materiałów promocyjnych firmy;
  • wsparcie działań marketingowo-reklamowych.

Wymagania:

  • znajomość CSS i HTML;
  • znajomość CMS (WordPress);
  • bardzo dobra znajomość programów firmy Adobe (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Acrobat i inne);
  • umiejętność tworzenia rysunków;
  • umiejętność obróbki fotografii produktowej w wysokiej jakości;
  • umiejętność przygotowania projektów do druku;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (konieczne przysłanie portfolio);
  • wykształcenie wyższe lub średnie;
  • kreatywnego myślenia i twórczego podejścia do realizowanych projektów;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole;
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Grafik komputerowy- Skawina”

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Stargard, Szczecin lub Skawina

W związku z rozwojem firmy, informujemy o rekrutacji na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskiwanie klientów
  • negocjacje handlowe
  • nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z klientami
  • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
  • bieżąca obsługa zamówień
  • stała komunikacja z klientem na każdym etapie procesu
  • wsparcie w realizacji planu marketingowego
  • współpraca z działami Zakupów, Handlowym oraz Logistyki
  • dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży zagranicznej
  • umiejętność planowania i organizowania dnia pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
  • skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
  • znajomość branży oświetlenia LED będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • umowę o pracę na pełny etat
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego”

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Przedstawiciel handlowy
Aktualna rekrutacja na regiony:
  • Mazowieckie - Warszawa
  • Zachodniopomorskie - Szczecin
  • Małopolska - Kraków
  • Łódzkie - Łódź
  • Dolnośląskie - Wrocław
  • Podlaskie - Białystok

Firma Art Neon Lighting, właściciel marki BERGMEN®, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • rozwój sprzedaży
  • budowanie relacji handlowych z klientami
  • negocjacje handlowe
  • realizacja założeń strategii marketingowej

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne
  • minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
  • wysoka etyka biznesowa
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • obsługa komputera i znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość programu Dialux, Relux)
  • znajomość branży oświetleniowej oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • pakiet szkoleń
  • niezbędne narzędzia do pracy

CV prosimy przesyłać na adres: praca@artneon.pl, w tytule „Przedstawiciel Handlowy

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz.926, ze zm.)”