Największą wartością naszej firmy są ludzie. Jako firma dynamicznie rozwijająca się, prowadzimy szereg procesów rekrutacyjnych na stanowiska handlowe, biurowe, magazynowe i techniczne. Jeśli chcesz być częścią otwartego, zaangażowanego i zgranego zespołu – skontaktuj się z nami. Poniżej prezentujemy aktualne oferty pracy. Osoby zainteresowane prosimy o kierowanie aplikacji na wskazany w ogłoszeniach adres e-mail.
Lider Magazynu
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Lider Magazynu”.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- zarządzanie podległym zespołem obszaru magazynowego (w tym także operatorzy wózków widłowych)
- przygotowywanie, pakowanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentami
- przyjmowanie dostaw oraz przeprowadzanie ich wstępnej kontroli jakościowej
- optymalizacja systemu pakowania
- kontrolowanie zgodności stanów magazynowych ze stanami systemowymi
- planowanie tras transportu własnego
- przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji
- dbanie o przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- uprawnień na wózki widłowe
- znajomości gospodarki magazynowej
- dokładności, terminowości i odpowiedzialności za powierzone mienie
- dobrej organizacji pracy
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży produktów LED
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat
- pełny pakiet szkoleń wprowadzający do objęcia stanowiska
- możliwość rozwoju i realny wpływ na procesy
- pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med.
- pracę w nowym i nowoczesnym budynku
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Pracownik produkcyjny – elektromonter
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Pracownik Produkcyjny – elektromonter”.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie działu produkcyjno-serwisowego w codziennych obowiązkach
- wykonywanie drobnych prac produkcyjnych: lutowanie, montaż komponentów do reklamy
- przeprowadzanie testów produktów oświetleniowych – wyrobów gotowych
Wymagania:
- wykształcenie techniczne min. średnie (elektronika, elektrotechnika)
- praktyczna znajomość komponentów elektronicznych i technik lutowania
- dokładność, samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
- mile widziane świadectwo kwalifikacji E
Oferujemy:
- umowę zlecenie (docelowo: umowa o pracę)
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
- atrakcyjny system wynagrodzeń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Pracownik Działu Zakupów
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Pracownik Działu Zakupów”.
Zakres obowiązków:
- rozwój oferty produktowej w oparciu o założone strategie zakupowe
- poszukiwanie nowych dostawców i tworzenie zapytań ofertowych zgodnie z bieżącymi potrzebami handlowymi
- negocjowanie warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi zgodnie ze standardami firmy
- terminowa obsługa procesu zamówień i dbałość o założony poziom stanów magazynowych
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z dostawcami
- monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku
- współpraca z działem handlowym, technicznym i działem marketingu
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w działaniu
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne i wysoka koncentracja na cel
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. importu mile widziane.
Oferujemy:
- realny wpływ na wizerunek i rozwój firmy
- bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym i zaangażowanym zespole
- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do pracy z nami
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
Przedstawiciel handlowy
- mazowieckie – Warszawa
- małopolska – Kraków
- łódzkie – Łódź
- śląskie – Katowice
- dolnośląskie – Wrocław
- pomorskie – Trójmiasto
- wielkopolskie – Poznań
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Przedstawiciel Handlowy”.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozwój sprzedaży
- budowanie relacji handlowych z klientami
- negocjacje handlowe
- realizacja założeń strategii marketingowej
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
- wysoka etyka biznesowa
- czynne prawo jazdy kat.B
- obsługa komputera i znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość programu Dialux, Relux)
- znajomość branży oświetleniowej oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pakiet szkoleń
- niezbędne narzędzia do pracy
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
- Lider Magazynu
-
Lider Magazynu
Miejsce pracy: SkawinaOsoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Lider Magazynu”.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- zarządzanie podległym zespołem obszaru magazynowego (w tym także operatorzy wózków widłowych)
- przygotowywanie, pakowanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentami
- przyjmowanie dostaw oraz przeprowadzanie ich wstępnej kontroli jakościowej
- optymalizacja systemu pakowania
- kontrolowanie zgodności stanów magazynowych ze stanami systemowymi
- planowanie tras transportu własnego
- przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji
- dbanie o przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- uprawnień na wózki widłowe
- znajomości gospodarki magazynowej
- dokładności, terminowości i odpowiedzialności za powierzone mienie
- dobrej organizacji pracy
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży produktów LED
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat
- pełny pakiet szkoleń wprowadzający do objęcia stanowiska
- możliwość rozwoju i realny wpływ na procesy
- pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med.
- pracę w nowym i nowoczesnym budynku
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
- Pracownik produkcyjny – elektromonter
-
Pracownik produkcyjny – elektromonter
Miejsce pracy: SkawinaOsoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Pracownik Produkcyjny – elektromonter”.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie działu produkcyjno-serwisowego w codziennych obowiązkach
- wykonywanie drobnych prac produkcyjnych: lutowanie, montaż komponentów do reklamy
- przeprowadzanie testów produktów oświetleniowych – wyrobów gotowych
Wymagania:
- wykształcenie techniczne min. średnie (elektronika, elektrotechnika)
- praktyczna znajomość komponentów elektronicznych i technik lutowania
- dokładność, samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
- mile widziane świadectwo kwalifikacji E
Oferujemy:
- umowę zlecenie (docelowo: umowa o pracę)
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
- atrakcyjny system wynagrodzeń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
- Pracownik Działu Zakupów
-
Pracownik Działu Zakupów
Miejsce pracy: SkawinaOsoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Pracownik Działu Zakupów”.
Zakres obowiązków:
- rozwój oferty produktowej w oparciu o założone strategie zakupowe
- poszukiwanie nowych dostawców i tworzenie zapytań ofertowych zgodnie z bieżącymi potrzebami handlowymi
- negocjowanie warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi zgodnie ze standardami firmy
- terminowa obsługa procesu zamówień i dbałość o założony poziom stanów magazynowych
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z dostawcami
- monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku
- współpraca z działem handlowym, technicznym i działem marketingu
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w działaniu
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne i wysoka koncentracja na cel
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. importu mile widziane.
Oferujemy:
- realny wpływ na wizerunek i rozwój firmy
- bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym i zaangażowanym zespole
- pakiet szkoleń, które przygotują Cię do pracy z nami
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
- Przedstawiciel handlowy
-
Przedstawiciel handlowy
- mazowieckie – Warszawa
- małopolska – Kraków
- łódzkie – Łódź
- śląskie – Katowice
- dolnośląskie – Wrocław
- pomorskie – Trójmiasto
- wielkopolskie – Poznań
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Przedstawiciel Handlowy”.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozwój sprzedaży
- budowanie relacji handlowych z klientami
- negocjacje handlowe
- realizacja założeń strategii marketingowej
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
- wysoka etyka biznesowa
- czynne prawo jazdy kat.B
- obsługa komputera i znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość programu Dialux, Relux)
- znajomość branży oświetleniowej oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pakiet szkoleń
- niezbędne narzędzia do pracy
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.