Największą wartością naszej firmy są ludzie. Jako firma dynamicznie rozwijająca się, prowadzimy szereg procesów rekrutacyjnych na stanowiska handlowe, biurowe, magazynowe i techniczne. Jeśli chcesz być częścią otwartego, zaangażowanego i zgranego zespołu – skontaktuj się z nami. Poniżej prezentujemy aktualne oferty pracy. Osoby zainteresowane prosimy o kierowanie aplikacji na wskazany w ogłoszeniach adres e-mail.

Pracownik produkcyjny – elektromonter

Miejsce pracy: Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Pracownik Produkcyjny – elektromonter”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie działu produkcyjno-serwisowego w codziennych obowiązkach
  • wykonywanie drobnych prac produkcyjnych: lutowanie, montaż komponentów do reklamy
  • przeprowadzanie testów produktów oświetleniowych – wyrobów gotowych

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne min. średnie (elektronika, elektrotechnika)
  • praktyczna znajomość komponentów elektronicznych i technik lutowania
  • dokładność, samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
  • mile widziane świadectwo kwalifikacji E

Oferujemy:

  • umowę zlecenie (docelowo: umowa o pracę)
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  • atrakcyjny system wynagrodzeń

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Pracownik Działu Zakupów

Miejsce pracy: Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Pracownik Działu Zakupów”.

Zakres obowiązków:

  • rozwój oferty produktowej w oparciu o założone strategie zakupowe
  • poszukiwanie nowych dostawców i tworzenie zapytań ofertowych zgodnie z bieżącymi potrzebami handlowymi
  • negocjowanie warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi zgodnie ze standardami firmy
  • terminowa obsługa procesu zamówień i dbałość o założony poziom stanów magazynowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z dostawcami
  • monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku
  • współpraca z działem handlowym, technicznym i działem marketingu

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w działaniu
  • rozwinięte umiejętności negocjacyjne i wysoka koncentracja na cel
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. importu mile widziane.

Oferujemy:

  • realny wpływ na wizerunek i rozwój firmy
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym i zaangażowanym zespole
  • pakiet szkoleń, które przygotują Cię do pracy z nami
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Stargard, Szczecin lub Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskiwanie klientów
  • negocjacje handlowe
  • nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z klientami
  • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
  • bieżąca obsługa zamówień
  • stała komunikacja z klientem na każdym etapie procesu
  • wsparcie w realizacji planu marketingowego
  • współpraca z działami Zakupów, Handlowym oraz Logistyki
  • dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży zagranicznej
  • umiejętność planowania i organizowania dnia pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
  • skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
  • znajomość branży oświetlenia LED będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • umowę o pracę na pełny etat
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Przedstawiciel handlowy

  • mazowieckie – Warszawa
  • małopolska – Kraków
  • łódzkie – Łódź
  • śląskie – Katowice
  • dolnośląskie – Wrocław
  • pomorskie – Trójmiasto
  • wielkopolskie – Poznań

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Przedstawiciel Handlowy”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • rozwój sprzedaży
  • budowanie relacji handlowych z klientami
  • negocjacje handlowe
  • realizacja założeń strategii marketingowej

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne
  • minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
  • wysoka etyka biznesowa
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • obsługa komputera i znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość programu Dialux, Relux)
  • znajomość branży oświetleniowej oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • pakiet szkoleń
  • niezbędne narzędzia do pracy

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Pracownik produkcyjny – elektromonter

Pracownik produkcyjny – elektromonter

Miejsce pracy: Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@bergmen.pl, w tytule „Pracownik Produkcyjny – elektromonter”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie działu produkcyjno-serwisowego w codziennych obowiązkach
  • wykonywanie drobnych prac produkcyjnych: lutowanie, montaż komponentów do reklamy
  • przeprowadzanie testów produktów oświetleniowych – wyrobów gotowych

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne min. średnie (elektronika, elektrotechnika)
  • praktyczna znajomość komponentów elektronicznych i technik lutowania
  • dokładność, samodzielność w działaniu, komunikatywność i zaangażowanie
  • mile widziane świadectwo kwalifikacji E

Oferujemy:

  • umowę zlecenie (docelowo: umowa o pracę)
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  • atrakcyjny system wynagrodzeń

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Pracownik Działu Zakupów

Pracownik Działu Zakupów

Miejsce pracy: Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Pracownik Działu Zakupów”.

Zakres obowiązków:

  • rozwój oferty produktowej w oparciu o założone strategie zakupowe
  • poszukiwanie nowych dostawców i tworzenie zapytań ofertowych zgodnie z bieżącymi potrzebami handlowymi
  • negocjowanie warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi zgodnie ze standardami firmy
  • terminowa obsługa procesu zamówień i dbałość o założony poziom stanów magazynowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z dostawcami
  • monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku
  • współpraca z działem handlowym, technicznym i działem marketingu

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencja w działaniu
  • rozwinięte umiejętności negocjacyjne i wysoka koncentracja na cel
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. importu mile widziane.

Oferujemy:

  • realny wpływ na wizerunek i rozwój firmy
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym i zaangażowanym zespole
  • pakiet szkoleń, które przygotują Cię do pracy z nami
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-Med

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Stargard, Szczecin lub Skawina

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskiwanie klientów
  • negocjacje handlowe
  • nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z klientami
  • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych
  • bieżąca obsługa zamówień
  • stała komunikacja z klientem na każdym etapie procesu
  • wsparcie w realizacji planu marketingowego
  • współpraca z działami Zakupów, Handlowym oraz Logistyki
  • dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży zagranicznej
  • umiejętność planowania i organizowania dnia pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
  • skrupulatność, terminowość, obowiązkowość
  • znajomość branży oświetlenia LED będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • umowę o pracę na pełny etat
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Przedstawiciel handlowy

Przedstawiciel handlowy

  • mazowieckie – Warszawa
  • małopolska – Kraków
  • łódzkie – Łódź
  • śląskie – Katowice
  • dolnośląskie – Wrocław
  • pomorskie – Trójmiasto
  • wielkopolskie – Poznań

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres praca@artneon.pl w tytule: „Przedstawiciel Handlowy”.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • rozwój sprzedaży
  • budowanie relacji handlowych z klientami
  • negocjacje handlowe
  • realizacja założeń strategii marketingowej

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne
  • minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
  • wysoka etyka biznesowa
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • obsługa komputera i znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość programu Dialux, Relux)
  • znajomość branży oświetleniowej oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • pakiet szkoleń
  • niezbędne narzędzia do pracy

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnych z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.